پسر نازم امیر علی

آخرین روز سال 1390

1390/12/29 15:52
نویسنده : مامان بیتا
657 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر پسر خوب و نازم سلام به روی ماهت مامانی ، امروز آخرین روز سال 1390 و آخرین روز زمستونه عزیزم.بهار امسال با بهار تمام سالهای پیش برای من و بابا مهدیت متفاوته پسرم و دلیلش هم وجود شماست. با بابا مهدی که صحبت میکردم هر دو گفتیم که بهترین اتفاق سال 1390 وجود شما تو زندگیمونه پسرم. امیرعلی جووونم ایشالا اردیبهشت ماه که بیای تو بغل من و بابا مهدی کل زندگیمون رو رنگی تر از پیش خواهی کرد . اینو بدون که تو واسه من و بابا مهدی یه هدیه هستی گلم ازت میخوام اینو همیشه به یاد داشته باشی.تو پیوند تازه من و پدرت هستی پسرم قبل اومدنت خبرمون نکردی ولی از لحظه ای که فهمیدیم هستی چنان غرق شادی شدیم که هر چی برنامه ریزی و زمانبندی که قرار بود قبل اومدنت داشته باشیم رو فراموش کردیم و از خدا به خاطر اوومدنت و سرزده اومدنت تشکر کردیم و سجده شکر بجا آوردیم.امیرعلی شاید باید بزرگ شی تا معنی حرفامو بفهمی مامانی ولی وقتی بفهمی مثل الان من که نمیتونم جلو اشکامو بگیرمniniweblog.com تو هم بغض خواهی کرد هر چی باشه تو مرد میشی و مردا سخت تر گریه میکنن.خیلی خیلی دوست داریم.سالن با تو نو میشود چه بهتر از این.سال نوت مبارک پسرم.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)