پسر نازم امیر علی

آغاز هفته 37

1391/2/2 15:40
نویسنده : مامان بیتا
933 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من سلام امیرعلی جوووووووووووووون ، امروز به خیر و خوشی وارد هفته 37 شدیم مامانی.راستش دلدرد هم به درد کمر و عضلات پشتم اضافه شده

niniweblog.com

ولی خدا رو شاکرم که علی رغم تنهاییامون بهمون کمک کرد مامانی.

niniweblog.com

بابا مهدی هم طفلی سعیش رو کرده گل من.ایشالا که این 12 روز هم به خیر و خوشی بگزره باورم نمیشه فقط 12 روز مونده تا روی ماهت رو ببینم ایشالاااااااااااا آخ امیر علی خدا میدونه چقدر دوست دارم تا حالا یه همچین حسی رو نسبت به هیچکس نداشتم حتی به بابا مهدی.بهش نگی ها حسودیش میشه هههه.

niniweblog.com

امروز رفتم آرایشگاه گلم ابرو و اصلاح ایشالا هفته دیگه میرم موهامو کمی کوتاه و رنگ میکنم دکی گفته بود از ماه 5 میتونم رنگ کنم ولی دلم نیومد ترسیدم خدای نکرده تو ناراحت شی عشق مامان بیتا.

niniweblog.com

راستی اتاقت تکمیل شده باید عکس بگیرم واست بزارم تو فولدرت رو سیستم عشق من خیلی آرامش بخش شده همه رنگهای اتاقت پسر نازم ایشالا بهترین لحظه ها رو با هم تو اتاقت داشته باشیم نفس من.عاشقانه منتظرتم و دوستت دارم.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)